Powered by Blogger.

Buku Oh Buku


Assalamualaikum, salam sejahtera dan salam uhkwah.........

Alhamdulillah...syukur ke hadrat Illahi kerana masih memberi kesempatan untuk kembali menulis dalam blog......

Tajuk pada post kali adalah buku....buku oh buku.....saya sangat menyukai buku....tak tahu la kenapa? Pantang tengok buku yang best jew nak beli...tak kira la buku tu mahal ke murah ke...asal berkenan di hati je terus beli tanpa berfikir panjang...kelmarin sahaja dah dua buah buku dibeli iaitu Interlok ngan Sinergi....bertambah lagi la buku untuk dibaca....

Baca ke?
Baca...tapi ambil masa la sikit....hi3....kenapa??? sebab line wifi nie selalu ada tak kira masa...susah nak bahagikan masa untuk membaca buku dan beronline....Subhana-Allah...bila la nak berubah jadi ulat buku....

Seronok tengok buku....Kenapa seronok? Sebabnya dah mcm pustaka mini dah dalam bilik nie...penuh dengan buku....tpi bacanya belum....setakat satu bulan pertama hanya sebuah sahaja buku yang habis dibaca iaitu Memoir Shamsiah Fakeh:Dari Awas Ke Rejimen Ke-10(akan diulas lain kali)

Dan kepada kawan yang nak pinjam buku dengan saya, tak ada masalah....mintak je...jangan segan...walaupun saya belom baca lagipun, anda dibenarnya untuk meminjamnya...hi3....sekarang nie saya tengah struggle untuk menghabiskan buku yang kedua iaitu Kisah-Kisah Mualaf dunia...penuh dengan iktibar....saya akan ulas lain kali mengenai buku ini.....

Setakat nie je la dulu...dah putus idea....

Wassalam

3 comment:

  1. salam.nak sikit 'syndrome' buku kamoo ni bole dop.? sbb bdk yg taip komen ni bapak malas nk baca buku. hehe.

    ReplyDelete
  2. haha dah lah malas buat asignment..
    rajin pulak beli buku :P
    ada baik juga upsi sekat sekali sekala wifi kan..

    ReplyDelete
  3. atiqah:saya syndrome beli buku jew bukan baca buku....

    mai: tu la pasal...sekat jew...huk3

    ReplyDelete